about me

Monday, June 13, 2011

sukan ? -.-"

aiyo! esok sukan? petang? nape x pagi jer? aiyo! susah macam nie wo! baru saja ingat pagi.. tiba-tiba kata petnag pulak! pukul 3.30-5.30 petang pulak tu! cikgu x tau ka yang kami niepenat belajar kat kelas lar.. pastu kena main pada waktu petang? saya x percaya semua ini! tadi pun mengejutkan saya jugak.. cikgu kata hari ini mula sukan! aiyo! terkejut lar saya! sudah lar saya x bawa baju! seluar pun x pakai! macam mana nie! saya sudah panik! tiba-tiba cikgu kata esok lar! bukan hari nie.. aiyo! buat suspen saja cikgu nie! menakutkan saya saja! ingatkan hari nie! kalau hari nie memang saya sedih lar! x pakai baju sukan wo! macam mana tu? saya suka sukan.. tapy.. bila tudung besar sgt.. susah saya nak lasak dalam sukan! takut tudung kotor wo! sudah lar besar. panjang pulak tu! aiyo! sapa mahu bantu saya? tiada siapa punya! kawan saya pun merungut x mahu main kat padang! sebab apa? takut tudung kotor lar! apa lagi! sudah lar budak asrama. menyusahkan pulak nanti! dia sudah membebel, saya buat x dengar.. HAHA.. :) tadi pun best jugak wo.. x ramai cikgu yang masuk.. HEHE.. :) maklumlah.. kan ramai yang pergi kat tempat PARLIMEN tu! jadi saya x susah hati sangat wo.. tapy bukan bermakna saya x susah hati! saya susah hati betul tengok narkah saya! aiyo! teruk bangat wo! ( x de lar teruk sgt.. ada yang meningkat tinggi.. ade yg menurun teruk! aiyo!-.-" ) aku x mahu susah hati sekarang nie wo! saya juga diberitahu sama kakak saya yang x ada 1 cikgu pun yang masuk kelas dorang.. yang masuk pun sekejap jer.. bile tengok beberapa orang saja yang ada di kelas, cikgu terus keluar! haiya! mana aci wo! saya x dapat pun macam tu! saya pun kena belajar tau! naik susah saya! pening pale wo bila cikgu kata check gigi! aiyo! saya tkut gigi saya banyak patah sahaja! rupa-rupanya x ada yang kena patah! rasanya kena tampal sahaja kot.. selamat saya! sudah lar pagi tadi x gosok gigi! x sempat wo! aiyo! sebaik saya terselamat dari bencana tu! saya dgr ada org kena patahkan gigi dia and serentak tampal gigi! saya dengar doktor tu kata banyak benda wo! kesian kat kawan saya! itu cukup menakutkan saya! doktor itu kata.. gigi kawan saya banyak yang berlubang dan hitam! aiyo! takut saya kalau saya jadi macam dia! mesti lama kenakan? apa-apa pun doakan dia x kena teruk dengan doktor tu! tadi.. masa dia mengecheck saya, dia check sambil menyanyi wo! hebat2! HAHA.. :) kelakar jugak doktor yang macam itu perangai nya.. whatever lar.. saya mahu happy kerana cerita NORA ELENA sudah nak start!~ saya mahu tahu apa yang terjadi pada mereka! adakah mereka akan bercerai-berai atau lain yang terjadi? mari kita tengok sekarang!!!! nanti kita sambung lagi ya.. tata.. ASSALAMUALAIKUM.. :)